zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
deklaracja dostępności
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Miejska w Wasilkowie
XXIII Sesja Rady Miejskiej w dniu 25 listopada 2025, godz. 14:00
w Sali Konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Wasilkowie
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Wasilkowie
Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad sesji.
2.
Sprawdzenie kworum.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami.
5.
Uchwała w sprawie zmian do budżetu na 2025 r.
Uchwała w sprawie zmian do budżetu gminy na 2025 rok.pdf (7,12MB)
6.
Uchwała zmieniająca uchwalę nr XXII/115/19 Rady Miejskiej w Wasilkowie z dnia 22 sierpnia 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu wynagradzania nauczycieli w szkołach prowadzonych przez Gminę Wasilków.
Uchwała zmieniająca uchwalę nr XXII11519 Rady Miejskiej w Wasilkowie z dnia 22 sierpnia 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu wynagradzania nauczycieli.pdf (0,48MB)
7.
Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Wasilkowa.
Uchwała.Wynagrodzenie burmistrza 2025(4).pdf (0,32MB)
8.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej numerem geodezyjnym 6101/1 o powierzchni 0,05038 ha, położonej w obrębie Wasilków, gm. Wasilków.
chwała w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej numerem geodezyjnym 61011.pdf (0,71MB)
9.
Uchwała w sprawie zgody na sprzedaż nieruchomości rolnej niezabudowanej, oznaczonej numerem geodezyjnym 335/2 o powierzchni 0,2097,HA, położonej w obrębie Jurowce, gm. Wasilków
Uchwała w sprawie zgody na sprzedaż nieruchomości rolnej niezabudowanej, oznaczonej numerem geodezyjnym 335 2.pdf (0,8MB)
10.
Przyjęcie planu pracy Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych na 2026 r.
Plan pracy Komisji Oświaty na 2026 rok.pdf (0,43MB)
11.
Sprawy różne.
12.
Interpelacje i zapytania Radnych
13.
Przyjęcie protokołu XXII sesji Rady Miejskiej.
14.
Zamkniecie obrad sesji.